Klacht: Censuur op Facebook Dynalogic

op 31 mei 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Het regende altijd al klachten bij Dynalogic over niet waargemaakte levertijden i.v.m. sorteerfouten, manco’s van goederen, geannuleerde bestellingen enz enz. Maar de laatste tijd is het echt erg geworden!

Zelfs zo erg dat ze op hun facebook het aantal sterren hebben wegggehaald evenals heel veel slechte recensies en kritische klanten zijn geblokkeerd om reacties te kunnen plaatsen.

Dit bedrijf deugt van geen kant en zit er sterk aan te denken om het tv programma Radar of Kassa te benaderen. Bij dit bedrijf moet je minimaal een week lang wachten totdat ze je bestelling afleveren en zelfs dan is het nog uitkijken geblazen of ze er niet ‘te wild’ mee zijn omgesprongen omdat er schade is aan het product. Ook kan het voorkomen dat bezorgers het niet zo nauw nemen met je persoonlijke spullen en het niet ‘per ongeluk’ ahum……meenemen. Mensen bellen massaal om te vragen waar hun product blijft en dat is het verdienmodel van Dynalogic. Je belt namelijk met een erg duur 0900 nummer om ook nog eens standaard 20 min in de wacht te staan en wat helpt het je?!? Helemaal niks!! Maar gelukkig is er een nummer wat je tegen lokaal tarief kunt bellen om contact te krijgen met Dynalogic namelijk: 034 846 28 88

Dat kritische klanten niet zomaar geblokkeerd worden op Facebook.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 17 juli 2017 om 16:02 geantwoord

Geachte heer De Zwart,

Bedankt voor uw begrip,

Team WeCare Dynalogic

Heeft op 31 juli 2017 om 01:03 geantwoord

Standaard email is dit. Zegt weer genoeg over het bedrijf.

Alle klachten die gemeld zijn door Roelofprairie