Klacht: Cd rom GESEALED wel beschadigd

op 10 juni 2016 over Bart Smit in de categorie Speelgoedwinkels - Ketens

KLACHT Ik heb 28-4-2016 om 20:00 een spelletje gekocht van Wii de kassier liet mijn van voren de cd rom zie voor een seconde en zei dat er geen krassen op zit en heeft het GESEALED. Bij aankomst thuis zie ik dat de randen beschadigd zijn ik gelijk de ochtend gebeld naar Bart Smit medewerker veronic zei al dat ze niks kon doen omdat de medewerker mij heeft laten zien maar ik geef ook aan dat de randen beschadig zijn en niet de CDROM zelf want op ze randen daar waren zijn vingers om het vast te houden ik moest foto’s sturen na een week vertraging vanuit mij kant heb ik dat gedaan en nu eerst het geweigerd mij klacht omdat ik te laat ben met foto’s sturen. Na het bellen met veronic mocht ik de kassa opsturen en dat heb ikde volgende dag gelijk gedaan en alsnog werd het geweigerd omdat ik te laat ben met de eerst keer foto’s opsturen. Ik heb haar gemeld dat mijn oma is overleden wn dat ik een week vrij was wou zelf bewijs sturen van dat maar al vanaf het begin werd het geweigerd

Niet tevreden

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bart Smit in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bart Smit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bart Smit

Heeft op 18 augustus 2016 om 14:27 geantwoord

Bedankt voor uw klacht op Klacht.nl.

Wij hebben u al meerdere keren gesproken over de krassen op de Wii cd-rom. Onze collega heeft u de cd-rom laten zien en u heeft akkoord gegeven op een krasvrije cd-rom. Daarom blijven wij bij ons standpunt dat wij de cd-rom niet retour nemen.

Bart Smit klantenservice

Heeft op 18 augustus 2016 om 14:49 geantwoord

De cd is krasvrij dat zeg ik ook maar alleen de randen zijn kapot en dat heeft de verkoper niet laten zien

Alle klachten die gemeld zijn door Brind