Klacht: Cashback wordt niet betaald.

op 14 augustus 2017 over Sony Xperia in de categorie Electronica - GSM

In mei heb ik een Sony xperia X compact gekocht. Hier was een actie in de vorm van een Cashback van € 100,-.
Nadat ik alles binnen had wilde ik me registreren op de sony site voor de desbetreffende cashback.
Bij het invullen bleek dat de site niet goed werkte en het lukte niet. Ik heb dit meerdere dagen geprobeerd maar wilde niet lukken.

Op 14-6-2017 heb ik Sony gebeld en sprak ik een jongedame genaamd Clarinda. Zij gaf aan dat er problemen waren met de site. Zij heeft alle gegevens opgenomen en heeft ook een bevestigingsmail gestuurd voor de zekerheid. Ze gaf aan om het de week daarna nog eens te proberen.

Omdat het de week daarop nog niet lukte heb ik wederom Sony benaderd. Dit was op 17-6-2017. De reactie kreeg ik 2 dagen later. Tot mijn stomme verbazing bleek dat er kennelijk andere regels waren. Deze waren mij niet verteld in mijn eerdere contact.

De reactie:
Het kan kloppen dat de registratie nog niet lukt omdat de inschrijving start vanaf 7 juli.
Deze actie loopt van 01-06-2017 t/m 02-07-2017.
Inschrijven is mogelijk van 07-07-2017 t/m 16-07-2017.

Deze mail kwam van Gerco.

Vanaf 7 juli probeerde ik het weer maar de site bleef tegenwerken en het lukte weer niet. Na nogmaals contact gehad te hebben met Sony werd mij verzocht door Melanie op 12-7-2017 om de gegevens te scannen en door te mailen. Dan zou de registratie van start gaan.

Dit heb ik gedaan en op 19-7-2017 werd er een mail gestuurd met een excuus dat ze de gegevens nu pas hadden doorgestuurd. Deze mail kwam van Peruze V.
in deze mail werd toegezegd dat binnen 2 a 4 weken het geld zou worden overgemaakt.

Op 14-08-2017 heb ik contact opgenomen met Sony. Was wel benieuwd of er al beweging in zat.
Niet dus.
De jongeman in kwestie gaf aan dat het erg druk was en ik nog niet op een lijst stond om de gegevens te controleren.
Hij wilde ook geen toezeggingen doen maar beloofde dat hij een reminder zou sturen naar een collega.

Zou prettig zijn als Sony zijn belofte nakomt en de cashback overmaakt.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Sony Xperia over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Franske24