Klacht: cash back

op 25 januari 2014 over Canon in de categorie Digitale Imaging

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte dames en heren,
26 december 2013 hebben wij bij u bovengenoemde camera gekoscht met een caS BACK VAN 30 EURO.
3 VERSCHILLENDE PERSONEN HEBBENHET CASHBACK FORMULIER INGEVULD NAAR KONDEN HET NIET VERZENEDEN. 9 JANUARI 2014 HIEROVER MET DE AFDELING SUPPORT GEBELD MAAR MEN KON NIETS DOEN. wIJ HEBBEN AANGEBODEN DE FFACTUUR EN DE KASSABON OP TE STUREN DIT WAS NIET MOGELIJK. eEN PAAR DAGEN LATER WEER METcANON, MEN DEELDE ONS MEDE DAT MEN BIJ cANON AL EEN WEEK COMPUTERPROBLEMEN HAD. iN HET EERSTE GESPREK WERD HIER NIETS OVER GEZEGD GEBELD AFDELING SUPPORT

Gewenste Oplossing:

eNKELE DAGEN GELEDEN EEN E-MAIL MET EEN NIEUW FORMULIER. hELAAS FORMU;IER WAS NIET BIJGESLOTEN/ wIJ HEBBEN CANON EEN E-MAIL GESTUURD DAT WIJ DIT BIJ U EN {ALS PANELLID} BIJ RADAR ZULLEN MELDEN.

o VRAAGT OM DE OPLOSSING. wIJ HEBBEN ZOVEEL TIJD AAN DE PROMO BESTEED DAT WIJ GEEN PRIJS MEER STELLEN OP DE CASHBACK. wIJ HEBBEN CANON GEADVISEERD DIT GELD TE GEBRUIKEN VOOR EEN NODIGE REORGANISATIE.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Canon in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door NEDERBERG16A