Klacht: Cappuccino pads van nescafe uit de handel?

op 15 januari 2014 over Nestlé in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Was een grootverbruiker van de Cappucinno pads van Nescafé en baal er enorm van dat deze uit de handel genomen zijn. Was het probleem de schapruimte die de dozen innamen? Kunnen de pads niet anders verpakt worden (bijvoorbeeld in een zak zoals de andere koffie)? Ben echt enorm teleurgesteld.

De combinatie van de twee zakjes (pad en poeder) was brilliant en de smaak voor ons perfect. Kan dit product niet gewoon terug op de markt gebracht worden (wellicht in een andere, goedkopere vorm, bijvoorbeeld verpakte pads (kleiner volume) en de poeder in een 'bulk' verpakking met een schepje o.i.d.). Het is gewoon zonde van zoveel goede research dat in dit smaakvolle en makkelijk klaar te maken product zit...

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Nestlé over deze klacht.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Nestlé

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Nestlé nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Nestlé

3 jaren geleden - Geachte heer / mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Het is voor ons belangrijk om te weten hoe u, als consument, over onze producten denkt. Excuses voor onze late reactie. Wij waren niet eerder op de hoogte van deze klacht. Naar aanleiding van uw vraag over de verkrijgbaarheid van ons product NESCAFÉ Cappuccino pads moeten wij u helaas meedelen dat dit artikel sinds kort geen deel meer uitmaakt van ons assortiment. Er was jammer genoeg te weinig vraag naar deze koffievariant en daarom waren wij genoodzaakt met de productie hiervan te stoppen. Helaas hebben wij hier zelf ook geen voorraad meer van. Wij zullen in ieder geval uw positieve bevindingen registreren voor de Product Manager van onze marketingafdeling. Wel willen wij u informeren dat wij NESCAFÉ Cappuccino in een verpakking van 10 sachets in ons assortiment hebben, wat voor u wellicht als alternatief kan dienen. Dit product wordt afgenomen door de volgende supermarktorganisaties: Deen, Vomar, Dekamarkt, Dirk, Hoogvliet, M.C.D., Albert Heijn, Emté, Nettorama, C1000, Jan Linders, Plus, Supercoop, Coop, Boni, Jumbo & Spar. Of elk filiaal van deze ketens ook daadwerkelijk het product verkoopt, kunnen we hier niet bekijken. De bedrijfsleider van een winkel is altijd vrij zijn eigen assortiment samen te stellen. We adviseren u het bij de bedrijfsleiding na te vragen als u het niet kunt vinden. Wij leveren namelijk uitsluitend aan een distributiecentrum en helaas niet rechtstreeks naar consumenten toe. We hopen u met deze informatie van dienst te zijn geweest. Mocht u nog verdere informatie wensen dan kunt u ons altijd schrijven of bellen via telefoonnummer: 020 5699699. Met vriendelijke groet, Nestlé Consumentenservice

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Nestlé in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door ra.dwars