Klacht: Capel geeft geen kwaliteit aan de lessen maar wilt alleen geld zien

Ik heb extraneus aangevraagt, daarna zei mij mentor tegen mij
Dat ze mij niet niet zouden slagen en mij dit zou geld kosten

INDERDAAD IS CAPELL OP GELD OP UIT
IK OP TIJD UITGESCHREVEN EN NU MOET IK TOCH BETALEN
WAT IK BELACHELIJK VIND .
WAAROM MOET DRIE WEKEN VAN TEVOREN MOET IK MIJN EXAMEN AFZEGGEN ,ALS ER IN MIJN PRIVÉ IETS NOODZAKELIJK IS GEKOMEN EN JE KAN NIET OP EXAMEN KAN KOMEN DAN KAN DIT TOCH AFZEGGEN ZELF OP DE DAG ZELF ,
ZELF HEBBEN ZE HUN ADMINISTRATIE NIET IN ORDE
GEVEN ZE SLECHT LES EN DAT NIET ZE WERKEN MET MENSEN VAN CAPELL MAAR MET ZZPER DIE OOK GEEN LES KUNNEN GEVEN ZE KIJKEN NIET NAAR DE KWALITEIT VAN DE SCHOOL EN STUDENT.

Als ze met goeie docenten werken die evaring hebben over opleiding en werkervaring.
Ik wil geen docenten die geen pabo hebben gevolgd en dat ze weten hoe ze les moeten geven , zoaLS het hoord

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Capabel Onderwijs Groep

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Capabel Onderwijs Groep nog niet in behandeling is genomen.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Capabel Onderwijs Groep in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Capabel Onderwijs Groep een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Capabel Onderwijs Groep

Heeft op 17 augustus 2017 om 11:06 geantwoord

Geachte mevrouw Moti,

Ten eerste heb ik uw klacht niet ontvangen via klacht.nl op 23 mei 2017. Wel heb ik onlangs van klacht.nl een overzicht met het aantal klachten ontvangen. Toen heb ik uw klacht van 23 mei pas gezien.

U geeft in uw klacht niet aan welke opleiding u volgt op dit moment bij Capabel Onderwijs Groep. Ik kan in ons systeem u niet vinden alleen onder uw naam.

Omdat uw klacht al van enige tijd geleden is, vraag ik u om als uw klacht nog van toepassing is, deze rechtstreeks te zenden aan de klachtencommissie van Capabel Onderwijs Groep. Wilt u hierbij ook de naam van de opleiding, de opleidingsplaats en uw studentennummer doorgeven. U kunt uw klacht sturen naar klachten@capabel.nl.

Gerda van Norden
Klachtencommissie
Capabel Onderwijs Groep

Alle klachten die gemeld zijn door Malti moti