Klacht: Canon Pixma 30 serie werkt niet draadloos

op 10 augustus 2017 over Canon in de categorie Digitale Imaging

Twee weken geleden een nieuwe printer gekocht waarmee ik volgens de specificaties van Canon draadloos zou moeten kunnen printen vanaf mijn tablet en telefoon. Geweldig, niet meer dat gedoe met kabeltjes.

Na heel veel gedoe door een zeer slechte handleiding! de printer eindelijk aan de praat gekregen. Documentje opzoeken in de cloud en printen maar zou je denken. Nee dus.

Canon bellen. “Helaas is het zeer druk, laat uw telefoonnummer achter, dan wordt u teruggebeld”. Niet dus. Na een paar dagen opnieuw gebeld. Aardige man. “Ja, u kunt alleen PDF en JPEG afdrukken”. Ik hem gewezen op de specificaties waarin staat dat ook Microsoft Office documenten (Word, Excel, …) afgedrukt zouden moeten kunnen worden. Oei, dat was even lastig. Dat zou hij gaan uitzoeken en ik zou een mail krijgen. Nooit een mail ontvangen.

Het mag duidelijk zijn dat ik dit zeer onprofessioneel vind van een club als Canon. Eerst een product leveren met een ontzettend slechte handleiding, daarna een product dat het niet doet zoals die het zou moeten doen. Vervolgens ook nog eens een “klantenservice” die of onbereikbaar is of niet regaeert.

Wanneer ik kan printen zoals op de specificaties weergegeven. Anders mijn geld terug.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Canon over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Chrisma

2 weken geleden - En natuurlijk reageert Canon niet! Arrogantie ten top. Wees gewaarschuwd met die troep van canon!

Alle klachten die gemeld zijn door Chrisma