Klacht: Canon komt toezegging niet na, en levert verkeerde driver

op 09 februari 2018 over Canon in de categorie Digitale Imaging

De scanner Canon LiDE 110 werkt niet meer in Mac OS High Sierra 10.13.

Op internet biedt Canon de nieuwe driver versie voor High Sierra 10.13 aan: versie 17.7.1b. Maar als je die hebt gedownload, blijkt het de vorige versie (versie 17.7.1a ) te zijn, en die functioneert niet in High Sierra 10.13.

Hierover heb ik op 28 januari 2018 een vraag gemaild naar Canon. Canon stuurde een ontvangstbevestiging, met de duidelijke toezegging dat een servicemedewerker binnen 2 werkdagen contact met mij zou opnemen. Dat gebeurde niet. Toen ik opnieuw wilde mailen, stond er op de Canon site: Vanwege een technisch probleem is het voor onze helpdesk momenteel niet mogelijk om uw email te ontvangen. Dat staat er nu inmiddels ruim een week.

Canon is marktleider in hoogwaardige technologie, maar niet in staat om een mailprobleem op te lossen? Intussen heb ik nog steeds het beloofde antwoord niet ontvangen.

1. Dat Canon gaat doen wat ze heeft toegezegd, namelijk antwoord geven.
2. Dat Canon driver versie 17.7.1b ook daadwerkelijk op internet zet, en niet achter de downloadknop van deze versie een oudere versie verstopt.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Canon

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Canon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door A.C.