Klacht: Camping klapstoele.

op 14 augustus 2016 over Action in de categorie Huishoudelijke winkels

Geachte lezer van de Action.
Ergens begin juli hebben wij 3 camping stoelen gekocht, deze hebben wij pas in het gebruik genomen op de camping 1e en 2e week van augustus. in de 1e week begaf de 1e stoel het al bij de arm leuning brak die door midden.
In de 2e week begaf stoel 2 het daar liet van het zit gedeelte de stiksel los. Waardoor er niet meer op gezeten kon worden.
En stoel 3 staat ook op het punt te breken net als stoel 1.
Wij balen hier erg van. En zijn dit ook niet gewent van de Action want we zijn altijd tevreden.

Wij zouden graag het geld van de stoelen terug willen ze waren 17.95 ps.
Ik kan helaas het bonnetje niet meer vinden...daar baal ik zelf van.
Hoop dat we er tog uit komen.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Action

Bericht van Action

9 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden. Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: https://www.action.nl/over-action/klanten-service/. Met vriendelijke groet, Team Webcare Action

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Action nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Tamara boersma