FrieslandCampina Complimenten
Ik heb gisteren een pak perzik maracuja yoghurt van optimel gekocht. Vandaag toen ik dit product aan het eten was, beet ik plotseling op iets hards met scherpe randjes. Dit bleek een pit, takje of iets soortgelijks te zijn. Dit... Lees meer
Sinds een paar weken vinden wij de boerenland vla minder lekker smaken. Er zit een overheersende custard smaak aan. Lees meer
We kochten 6 brikpacks gepasteuriseerde Halfvolle melk van 1 liter aan op 24 juli '14 bij winkelketen Jumbo in Nederland.
Bewaardatum vermeld op de verpakking : 04-08 02 R 19:58
Alle zes de packs zijn niet te verbruiken, wateroplossing en brokken.
Graag hiervoor... Lees meer
in liter pak blanke vla zat een op melk lijkende vloeistof!
code 1pt2l4ctjrg
houdbaar tot 19/7
tegelijk met deze aankoop was het andere pak vol klonters dit pak was ook houdbaar tot 19/7
vr gr Marij vd Westelaken
Lees meer
Ik vind de campina reclame onnodig suggestief en seksistisch.
Ten eerste verkoopt een sultan zijn gehoorzame groep vrouwenlichamen voor een blikje choco.
Ten tweede is het bijbehorende billboard een suggestief spuitend blikje chocomel.
Ik vind dit beneden het niveau van Chocomel.... Lees meer
Ik was toch wel eem soort van verslaafd aan de Yomild Kiwi.. Tot mijn grote verbazing is deze sinds kort van de aardbodem verdwenen.
Ik woon in Papendrecht, kan ik zo slecht zoeken of is het uit de productie gehaald. Lees meer
Nooit problemen met de slagroomspuitbussen gehad tot op heden.
Verleden week een vervelende bus en nu weer?
Er moet zoveel druk uitgeoefend worden om er wat uit te krijgen en dat zijn we niet gewend van Campina!
De beste echte slagroom bij Dirk... Lees meer
Ik erger me aan de reclame van chocomel, waarin vrouwen afkomstig uit het Midden Oosten als lustobject worden getoond. Het is algemeen bekend en ook heel actueel hoe zeer vrouwen te lijden hebben onder (seksueel) geweld en andere beperkingen opgelegd... Lees meer
Een half flesje campina halfvolle melk gekocht en deze rook en smaakte naar koffiemelk. De datum stond tot juni 2014, maar smaak en geur klopte echt niet met wat ik gewend ben van campina. Heel jammer... Lees meer
Wij drinken al jaren Campina karnemelk vanwege de lekkere smaak.De laatste weken is het een paar keer voorgekomen dat er klonten in het pak zaten.Ook na herhaaldelijk schudden bleef de karnemelk korrelig.De laatste keer gebeurde dat in een pak met... Lees meer