Klacht: camperen op hengelhoef

op 28 juni 2016 over Oostappen Vakantiepark in de categorie Vakantieparken

wij staan momenteel op camping van vakantie park hengelhoef en zijn wel tevreden over het park maar het camperen is 1en al ergernis! Er zou meer controle mogen komen op onze “mede campeerders” Er hebben zich niet ver van ons zigeuner achtige britten gevestigd! caravans nemen meer dan 1plaats in de auto’s staan op een plaats ernaast hun statelieten staan op de plaats er rechtover komen de electriciteit naast ons insteken terwijl ze 2rijen verder staan hun kinderen laten hun steps en gocarts achter op midden van rijbaan en als laatste rijden ze nog 20x per dag op en af terwijl te pas en te onpas toeteren en steeds binnengapen in andere caravans! Maar als wij vragen om een plaatsje in het weekend naast ons te kunnen krijgen voor ouders dat komen is het niet mogelijk terwijl heel ons straat leeg was die periode?! begrijpen wie begrijpen kan!

oplossing zoeken! Zo volk niet toelaten of appart op een plein op de camping zetten er is hier plaats genoeg voor

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Oostappen Vakantiepark in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Oostappen Vakantiepark een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Oostappen Vakantiepark

Heeft op 29 juni 2016 om 07:39 geantwoord

Dag Nicky van Geyt,

wij willen u verzoeken om de melding ook te doen bij onze receptie zodat ook de parkbeheerder hiervan op de hoogte is. Zo kunnen wij de problemen mogelijk op het park zelf verhelpen. Helaas kunnen wij onze gasten niet van te voren screenen.Wij verwachten van al onze gasten dat zij zich houden aan het parkreglement.

Sander
Hospitality Team
Oostappen Groep Vakantieparken

Alle klachten die gemeld zijn door nicky v g