Klacht: cahsback probleem

op 24 juni 2016 over LG in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb eerst diverse keren geprobeerd alle gegevens in te vullen op de website. Programma accepteerde mijn jpg bestanden niet en vroeg steeds om correcte bestanden. Gebeld en de medewerkster gaf me een email adres waar ik alle gegevens naar toe kon sturen. LG zou de rest doen.
Vervolgens kreeg ik per email keer op keer het advies om van de website gebruik te maken terwijl ik even zo vaak uitlegde dat dat niet ging. Men weigerde mij verder te helpen.

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik mijn 50 euro ontvangen heb.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over LG

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over LG nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Potijk