Klacht: Cadeaukaart weer gevonden

Nynkedeveling op 03 juli 2020 over Beauty en Parfum cadeau in de categorie Waardebonnen- en voucher aanbieders

Sinds vorig jaar had een vriendin van mij een cadeaukaart gegeven alleen was ik deze een hele tijd kwijt. Een paar weken terug tijd heb ik eindelijk de tijd gehad om weer eens echt een grote opruim sessie te doen en kwam ik deze cadeaukaart weer tegen. Ik was de week daarop toevallig bij de ICI Paris en bedacht me opeens dat ik deze kaart dan wel kon gebruiken maar bij de kassa zeiden ze dat de kaart het niet deed. Vreemd aangezien ik het nooit had gebruikt. Ze adviseerden dat ik even ging checken voor mijn saldo op www.beautycadea.nl en kwam er na het invoeren achter dat de kaart vervallen was. Dit vind ik echt super tegenvallen aangezien iemand dit gewoon met geld heeft betaald en hoe kan geld nou vervallen? Ik vind dit echt belachelijk aangezien ik vaak mijn bonnen pas laat inlever, waarom zou het nu anders zijn? Ik ben echt teleurgesteld, een bedrijf zoals deze verdient makkelijk geld op deze manier… echt jammer!

Wanneer er geen 1 jaar houdbaarheidsdatum zou zitten aan een cadeaubon! Vijf jaren zou nog te overzien zijn, maar 1 jaar vind ik belachelijk!

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Beauty en Parfum cadeau

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Beauty en Parfum cadeau nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Nynkedeveling