Klacht: cadeau-abonnement claudio ferrucitas

op 19 april 2016 over Abonnementenland in de categorie Tijdschriften

ik heb mij opgegeven voor een halfjaar abonnement met als cadeau een tas. Machtiging ée’nmalig. Het duurde heel lang en eens gebeld.
Tot mijn grote verrassing, was het al bekend dat de tas niet meer geleverd kon worden. Het irritante hier aan is, dat ik zelf moest bellen op eigen kosten, want je staat ook nog eens lang in de wacht. Dan de dame, die mij toch een abonnement wilde aansmeren, anders kan ik het noemen. Ik wik mijn geld terug wel drie keer moeten zeggen,. Het zou geregeld worden. Direct aan de administratie zou het worden doorgegeven inclusief mijn gegevens, Dit is alweer zeker twee weken geleden. Nu ,ligt er een elegance in mijn brievenbus die ik natuurlijk niet lees en terug naar afzender stuur. Het is te gek voor worden, dat ik in mijn kostbare vrije tijd met dit blad moed bezig zijn, er van af te komen. De tas was het lokkertje, en ik denk dat de uitgeversbazen denken ze zullen het er wel bij laten zitten. In mijn omgeving hebben een aantal vriendinnen, meteen meegedaan met jullie actie, ook die hebben geen tas kunnen ontvangen, Het riekt naar oplichting en zal dan ook Radar telefoon panel hierover bellen, zodat in de uitzending die kan worden verteld. Ook mijn vriendinnen zullen dit gaan doen.
Hoogachtend, Margaretha van den Bosch

Mijn geld binnen 4 werkdagen eindelijk na 6 weken teruggestort.
En nooit meer met jullie flut blad te maken te hebben

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Abonnementenland

Bericht van

1 jaar geleden - Geachte mevrouw Van den Bosch, Wij vinden het uiteraard heel vervelend dat de tas niet meer leverbaar is. Het abonnement is per direct beëindigd en het geld storten wij terug op uw rekening. Dit zal gebeuren als de storneringsperiode van 56 werkdagen van afschrijving voorbij is. Nogmaals onze excuses en hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Abonnementenland.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Abonnementenland nog niet in behandeling is genomen.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Abonnementenland in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Abonnementenland een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Abonnementenland

Heeft op 26 april 2017 om 15:12 geantwoord

Geachte,

De klacht is inmiddels behandeld.

Abonnementenland.

Alle klachten die gemeld zijn door bob van den bosch