Klacht: C.v. Kapot T.v. Kapot 3 dagen mensen over de vloer voor reparatie vervolgens uitgescholden voor zeikerd.

op 11 augustus 2017 over Sunparks in de categorie Vakantieparken

Boekingsnummer 2509460

Dag,
Huisje 616 had een tv met sneeuw en strepen en gaf een hoge pieptoon als hij aan stond. De T.v werd vervangen door de .td. en er een nieuwe voor gespaarst die het niet deed i.v.m. een analoge aansluiting ipv een digitale aansluiting.
Deze aansluiting werd vervangen. De mederwerker van BAM zei tegen de medewerker van Sunparks, mijn zoon was in de badkamer, we moeten het nu wel,goed oplossen anders gaat die zeikerd weer zeiken. Vervolgens is de tv geïnstalleerd en gaan beiden heren weg en komen terloops mijn zoon tegen. De medewerker van Sunparks zegt tegen mijn zoon de Tv is weer gerepareerd en mijn zoon zegt bedankt. De mederwerker van BAM zegt :Jammer hè !!
Dit laatste gaf voor ons de doorslag om naar huis te gaan. Van de 7 nachten zijn wij er 3 gebleven.

De c.v. gaf foutmeldingen waardoor hij niet warm werd, wij hadden dus koud water, is wel later gerepareerd.
Sunpark heeft dit opgelost met 2 etentjes, is wel netjes opgelost. Alleen dat de medewerker van BAM deze opmerkingen maakte vind ik echt niet kunnen en heeft mij persoonlijk geraakt.
Als je een huisje verhuurd horen deze zaken te werken, zeker als je een kind van 4 en 15 jaar hebt.

Rudy Rooseman

Kleine geldelijke vergoeding.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Sunparks over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Sunparks in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sunparks een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Sunparks

Heeft op 17 augustus 2017 om 12:13 geantwoord