Klacht: Busreis Share a perfect day

op 03 juli 2017 over OAD reizen in de categorie Online Reisbureaus

De terugreis met de bus van Share a perfect day op zondag 2 juli 2017 viel op een aantal punten tegen.
Allereerst was busnummer 13 richting Rotterdam/ Gouda te laat en vervolgens vertrok deze bus pas rond 22:45 ipv de afgesproken tijd van 22:15.
Hierdoor kwamen wij pas 00:15 aan in Rotterdam. Dit had mede te maken met het feit dat de buschauffeur 1x een verkeerde afslag nam….

Als laatste werd ons van te voren beloofd dat wij een jumbo goodiebag zouden krijgen
De buschauffeur zei in eerste instantie dat hij van niks wist, na aandringen van een van de reizigers is hij gaan kijken in het ruim. Daar bleken toch de dozen met goodiebags te staan. Omdat ik achter in de bus zat en door alle drukte niet gelijk naar beneden kon “rennen” heb ik deze goodiebag helaas nooit ontvangen. Er waren te weinig goodiebags voor het aantal passiegers in de bus
Ik hoop dan ook dat jullie voor een passende oplossing zorgen.

De heenreis was prima.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over OAD reizen

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over OAD reizen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Lauradewit