Klacht: busreis balatonmeer.

op 19 september 2016 over Peter Langhout Reizen in de categorie Online Reisbureaus

Klacht over de chauffeur. Zijn naam peter de bruin(als ik het mij goed herinner) datum van vertrek 9 september. Mij man is geopereerd en kan niet uit een rietje drinken dus vroeg ik om een bekertje, die lagen in debus en die stond ongeveer 30 meter verder. Ik heb het gekregen maar het ging niet van harte zijn antwoord was \”dat gaat van mijn lunchtijd af\”. Terwijl we zeker nog 45 minuten hadden. Mensen met een rollator of een scootmobiel moesten die zelf on en uit de bus zetten of halen. Elke avond zat hij alcohol te drinken bij een bepaalde groep uit de bus, dat vindt ik niet kunnen hij heeft wel de verantwoording over 39 personen. Tellen of iedereen er was vondt hij niet nodig dat moesten wij maar in de gaten houden tot er een opmerking over werd gemaakt ,die mevrouw heeft hij 2 dagen niet aangekeken. De afvalzakjes uit de bus moesten wij zelf weggooien , de toilet werd niet geleegd, de stank was op het laatst niet te harden. Roulleren in de bus moest alleen het voorste gedeelte kortom wij hebben geen goed woord over voor deze chauffeur hij heeft min of meer deze reis voor ons verpest en niet alleen voor ons. U mag ten alle tijde contact met ons opnemen. Ik denk dat ik na deze ervaring niet nog eens met peter langhout op vakantie zal gaan wat ik overigens zeer betreur want het was altijd perfect bij peter langhout . Ik hoop dat u deze klacht serieus neemt en behandeld.

Als het aan mij ligt ontslag. Deze man kan absoluut niet met mensen omgaan!!!

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Peter Langhout Reizen over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Peter Langhout Reizen in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Peter Langhout Reizen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Peter Langhout Reizen

Heeft op 11 oktober 2016 om 10:53 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door jose ousin