Klacht: Busreis

op 04 mei 2016 over Slangenreizen in de categorie Online Reisbureaus

Had busvervoer geregeld voor de Amsterdam arena om naar de toppers te gaan. Opstapplaats was hier 300 meter vandaan.
Nu is de opstapplaats gewijzigd doordat er te weinig animo is en is de opstapplaats gewijzigd in Hoogeveen. Dit is echter 82 kilometer van mijn adres af en nagenoeg dezelfde reistijd als van mijn adres naar de Amsterdam arena.
Ze verwijzen nu naar de kleine letters waarin staat dat ze de opstapplaats mogen wijzigen naar een andere plaats welke zo dicht als mogelijk bij ons adres is.
Mijn bezwaar is nu dus ook dat mijn reistijd naar de opstapplaats gelijk is aan de reistijd naar de Amsterdam arena.
Slangenreizen verbergt zich echter achter de kleine letters en wil niet de reissom terug betalen. Ikzelf vind dat in deze situatie meer dan redelijk.

Als ze de 60 euro gewoon terugstorten. Een busreis moet je vervoer vergemakkelijken, in bovenstaand geval ben ik echter nog steeds aangewezen op eigen vervoer en is het voordeel weg

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Slangenreizen

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Slangenreizen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door RichardApeldoorn