Klacht: burenoverlast

op 22 juli 2016 over Havensteder in de categorie Woningcorporaties

Mijn buren, het echtpaar Efie en Jaap Andeweg, Reineveld 69, hebben enkele weken geleden besloten mij op de korrel te nemen. Hun argumenten kan ik na diverse confrontaties niet volgen. Ze hebben wel laten blijken dat een klacht die ik een jaar geleden, met andere buren tegen geluidsoverlast van de korfbalvereniging OZC, Enk 190, naast mij heb ingediend niet op prijs stellen. Gegrondverklaring volgde in december 2015. Ik heb niet over mjn buren geklaagd! Daarna “ijstijd”. Nauwelijks nog contacten. Enkele weken geleden werd ineens mijn huissleutel door de buren na 25 jaar teruggeven en werd ik voor gemeen uitgemaakt. Sindsdien lopen de pesterijen. Bestaan uit forse radio/cd-geluidsoverlast. Vandaag de politie gebeld. Kwam langs maar was snel weg en heeft niet geholpen. De hele dag naar geluidsdreun mogen luisteren. Ik heb het recht dat buren met irritant en opzettelijk geluid dat de hele dag heeft geduurd uit mijn huis blijven. In het verleden heeft zulks nimmer plaats gevonden. Dit is huisvredebreuk.
Over de schutting daarop aangesproken. Werd alleen maar erger. Buurman werd witheet en ging naar binnen en zette de geluidsknop nog harder aan. Werd beschuldigd “rot op” tegen zijn vrouw te hebben gezegd wat beslist onjuist onjuist is.Het woord was “good by” waarna ik de deur dichtdeed (zachtjes!). Buurman werd teruggehaald door zijn vrouw. Gesprek over de schutting eindigde met eenzijdige scheldpartij van zijde buren. Weerwoord mijnerzijds was nutteloos. Dit moet niet veel langer duren. Heb vanmiddag oordopjes voor motorrijders gekocht. Maar dat is niet normaal. Graag spoedige hulp van de zijde van Havensteder.

Geen geluidsoverlast/bewuste pesterijen meer in mijn eigen woning.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Havensteder

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Havensteder nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door sixtus