Klacht: Buren staken naast ons huisje een pallet om 4.15 uur in de brand. Muziek keihard.

op 10 augustus 2017 over Oostappen Vakantiepark in de categorie Vakantieparken

We waren ma 7 aug in Marina Beach aangekomen en s avonds na middernacht ging de muziek bij de buren steeds harder. Ze zaten voor hun huisje op het houten terras heel hard met elkaar te praten/schreeuwen. We deden geen oog dicht. Bij verzoek of het zachter kon werd niet op gereageerd. Zo ging dit iedere avond. Gisteravond weer harde muziek en geschreeuw. Toen hoorde ik iemand vragen of het zachter mocht. Er werd weinig gehoor aan gegeven en weer deden we geen oog dicht. Om 4.15 uur vanochtend was er nog harde muziek maar mijn hond kwam ons uit bed halen. Wist niet wat ik zag toen ik de voordeur open deed. De vlammen kwamen bijna het terras op. De buren nr. A31 een Duitse familie hadden een pallet in de brand gestoken naast mijn terras. Ik wist niet wat ik zag. Heb ze verzocht het vuur onmiddellijk uit te maken. Ze hebben ons volledig in gevaar gebracht met hun brandstichting. ik heb ze gezegd dit te melden dat het onacceptabel is. Toen ik terug kwam hadden ze de resten verkoolde resten van de pallet opgeruimd en alles netjes weg geveegd. ik hoorde ze tegen elkaar zeggen vanavond wieder ein feuer. We hebben toen besloten ons spullen te pakken en het park te verlaten. Wat een verschrikkelijke teleurstelling om eerder naar huis te moeten omdat we naast een stel asociale mensen stonden die op geen enkele manier rekening met ons en andere vakantiegangers rekening houden.

ik zou hier voor een compensatie op zijn plaats vinden. Mijn zoon is jarig en we zouden zijn verjaardag op het park vieren. Maar alles is verpest door deze vreselijke mensen naast ons.

Ik zou een compensatie op zijn plaats vinden. Graag een gedeelte van de reissom terug storten ter compensatie. We hebben hier 355 euro voor betaald. En er niets aan gehad.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Oostappen Vakantiepark

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Oostappen Vakantiepark nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door aczijderveld@kpnmail.nl