Klacht: buitensporig beslaglegging uit naam van intrum justitia

op 02 september 2016 over Intrum Justitia in de categorie Incassobureaus

Ik heb een beslaglegging op mijn uitkering via deze weg is dus niks te krijgen op het moment, intrium werk met een aantal gerechtsdeurwaarders samen die dan via de rekening proberen beslag te leggen en nu proberen ze het bij de belasting op teruggaves,

Mijn schuld is te min om in schuldbemiddeling te komen,

intrium is op de hoogte van de beslaglegging maar ik vind het in feite niet kunnen dat ze het buiten dat op een andere manier proberen dat is de mens nog verder in de schulden helpen omdat er dan te weinig is om betalingen te doen gas water licht huur zorgverzekering.

Ik heb nu ook schuld door hun op mijn ing rekening omdat bij de beslaglegging en boete kwam tot twee keer toe. weet nu niet hoe ik die moet betalen

als intrium vorderingen heeft dan ook aan de beslagvrije voet houden, en niet via via proberen alsnog tot een resultaat te komen met nare gevolgen voor degene die sowieso al schulden heeft en dat er dan nog even bij krijgt

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Intrum Justitia over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Intrum Justitia in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Intrum Justitia een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Intrum Justitia

Heeft op 19 september 2016 om 11:24 geantwoord