Klacht: Brutale man eigenaar van winkel

op 23 april 2016 over Toemen Modelbouw in de categorie Modelbouw

Het staat bij mij al jaren bekend .dat het eigenaar van het winkel toemen model bouw in s-hertogenbosch bosch heel brutaal is niet alleen tegen klanten . Maar vandaag ben ik ook achter gekomen dat hij heel brutaal is tegen zijn eigen jonge werknemers . Ik ga alleen naar toemen voor belangrijke onderdelen die ik liever niet online bestel. Een jonge man helpte mij voor de perfecte onderdeel . Maar menneer eigen gaf al aan dat hij eerst andere moest helpen als het te lang duur. Geen probleem. Ik mog even bij hun op de laptop kijken .naar het artikellen kijken . Toen ik het juiste onderdeel had gevonden wachte ik netjes . Tot de jonge man klaar was met de andere klant . Toen hij klaar was gaf ik aan die jongen aan dat ik intresse had op het onderdeel die ik wou hebben .dus ging hij voor mij het bestelling voor mij noteren. Meneer eigenaar zag het en begon gelijk op hem uit te vallen .van schiet op je hoeft niet uuren lang voor een batterijtje bezig te houden .terwijl ik dat niet bestelde . Ik zag dat hij in het stress raakte en kalmeerde ik hem van doe gewoon je ding en wat hij zeg oor de in oor der uit. Jongeman bood me excussen aan voor het ongemak. Waar bij ik antwoorde geen probleem. Jij kan het niks aan doen. Jij heb mij als klant goed behandeld . Maar het is ongelooflijk dat zo vent eigenaar mag zijn . Ik heb nog nooit zo erge winkel eigenaar meegemaakt.

Als hij op pensieon ga

Bericht van Toemen Modelbouw

10 maanden geleden - Geachte Heer Kluytmans, Excuses voor de gang van zaken en voor de manier waarop U behandelt bent. De eigenaar heeft inmiddels uw verhaal ter harte genomen. De gewenste oplossing kunnen we U helaas echter (nog) niet bieden. Overigens fijn te horen dat de betreffende jongeman in ieder geval wel correct heeft gehandeld. Hij heeft hiervoor inmiddels intern ook bijzonder positieve terugkoppeling over ontvangen. Met vriendelijke groet Toemen Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Itsmewillempy