Klacht: Brievenbus

op 06 februari 2014 over Sandd in de categorie Koeriersbedrijven en post

De pakketjes zijn door de postbode zo in de brievenbus gerampt (2 delen)dat wij bij thuiskomst de pakketjes met geen mogelijkheid uit de brievenbus konden halen. Door het wrikken en proberen de pakketjes omhoog te duwen is de brievenbus kapot gebroken (ontwricht).zie foto

De brievenbus is zodanig ontwricht dat deze niet goed meer te herstellen is. Sluit niet meer af. We zijn genoodzaakt hier toch waarschijnlijk een nieuwe voor te moeten gaan kopen.We willen dat hier een oplossing voor komt d.m.v. een uitbetaling voor eventuele nieuwe brievenbus.

0195210495051-2ZEV104-3/2-2*3SND

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Sandd over deze klacht.

3 jaren geleden - Ik heb Sandd een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Sandd in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sandd een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Sandd

Heeft op 06 februari 2014 om 11:57 geantwoord

Geachte heer/mevrouw Wennekes,

Allereerst hartelijk dank voor uw melding. Wij betreuren het zeer dat er mogelijk door onze bezorger schade aan uw brievenbus is aangebracht. Om e.e.a. goed te kunnen beoordelen hebben wij de volgende gegevens van u nodig. Graag ontvangen wij plaats, datum constatering, soort schade, uw adres en welke poststuk(ken) er eventueel zijn bezorgd. De foto’s van de geconstateerde schade graag mailen aan klantenservice@sandd.nl. Indien het Sandd-post betreft, zetten wij de verdere procedure in gang.

Heeft op 09 februari 2014 om 11:22 geantwoord

Er is hierover nog geen mening, want de klacht is volgens ons nog niet opgelost.

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Sandd beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Wennekes58