Klacht: Brieven niet-bestaande openstaande vordering

op 21 juni 2016 over Intrum Justitia in de categorie Incassobureaus

Op 18-12-2015 en op 17-06-2016 ontving ik brieven van Intrum Justitia over een openstaand bedrag van meer dan 1000euro!!! Ik heb geen idee waar dit over gaat. Ik weet zeker dat ik geen schulden heb!
Er staat niet in de brief waar het over gaat.
in de eerste brief stond een Aanbieding! Ik kon met 20% korting mijn zogenaamde openstaande schuld aflossen!!! Telefnr: 088-0201790.
In de 2e brief vragen ze contact op te nemen om de vordering samen op te lossen. Telefnr: 088-0201760 (=ander nummer!!).

Als ik niet meer lastig gevallen wordt door deze brieven! (Heb er een knoop in mijn maag van!)
Ik weet dat ik geen schulden heb, en hoop in de toekomst geen brieven van jullie meer te ontvangen!

Bij voorbaat dank!

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Intrum Justitia over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Intrum Justitia in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Intrum Justitia een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Intrum Justitia

Heeft op 24 juni 2016 om 08:00 geantwoord

Reactie van de melder van de klacht A. Jansen

1 jaar geleden - Ik heb nog niks in de mail ontvangen, behalve dit bericht. Ik wacht nog even af of ik er echt van verlost ben en zal dat dan gelijk hier laten weten! Alvast bedankt.

Alle klachten die gemeld zijn door A. Jansen