Klacht: Brief van EDR incasso

op 30 juni 2021 over EDR Incasso in de categorie Incassobureaus

Vandaag woensdag 30-6-2021 een brief ontvangen in de brievenbus van EDR incasso dat ze mijn deelbetaling van 100 euro hebben ontvangen. Maar er staat in de brief een regel eronder dat mijn schuld inmiddels 517,84 euro is ???!!!! EN of ik dit bedrag binnen 7 dagen wil overmaken???!!!!!! Alsof ik een geldboom heb!!!!! Wat ik niet heb!!!!!Een paar regels later staat er als ik gebruik wil maken van een betalingsregeling dan dien ik uiterlijk 7 dagen telefonisch contact op te nemen met hun. En indien ik in gebreke blijf zullen wij onze cliente advisreren om eventueel rechtsmaatregelen jegens U treffen waarvan de aanzienlijke proceskosten bij een voor cliente positief vonnis voor Uw rekening komen??? Waar slaat dit op??!!!! Het spijt mijn mail wordt bewust obderschept/gewist/komt niet aan buiten mijn macht om en ik zou hiervoor gerechtvaardigt worden terwijl hun feitelijk fout zijn en de wet overtreden en hun mogen dat wel en ik als mens zijnde heb toch ook rechten!!!! Ik heb het voorstel gedaan van 21-6-2021 dat ik 100 euro betaal en gedaan heb en dat ik op 20-7-2021 dan 200 euro betaal en dat ik op 20-8-2021 dan 164,13 betaal en dan op 20-9-2021 dan de laatste betaling van 53,71 betaal. Hun kunnen blij zijn dat ikzelf met dit voorstel gekomen ben en zo ga ik het doen en niet anders!!!!!! Ik voel me behoorlijk angstig en druk gezet, ik leef al dagelijks in angst en onzekerheid door mijn persoonlijke en financiele situatie. Schijnbar interesseert het hun niet!!!! Hun maken de rijken rijker en de armen armer!!! Over de rug van onschuldige mensen!!!! Wanneer stopt dit??!! Waarom kan er niet uitgezocht worden dat ik in een account van E-on een bedrag van 700 euro heb overgemaakt met een Rabobank rekening?? Even later wordt E-on overgenomen door Eneco. Dus Eneco is ook mede verantwoordelijk voor het missen van gegevens!!! ER is handel in doorverkopen van oude en onterecht gegevens waarvan de gewone mens de dupe wordt!!! Ik begrijp niet hoe Energiemaatschappijen en dergelijke incasso bureaus zulke macht kunnen hebben en dat het steeds erger wordt!!!! En ik spreek echt niet alleen voor mezelf dan!!!!

Ik ben pas tevreden en geestelijk en emotioneel gerustgesteld als en ik zeg het niet voor de eerste keer dat als het volledige bedrag 517,84 kwijtgescholden wordt. Kennelijk gebeurt dit niet of lukt dit of kan dit niet.
Dan blijft er maar nog een optie over en dat is het voorstel wat ik al op 11-5-2021 per mail gedaan heb en er komt dankzij hun nog een extra bedrag erbij!!! Die mail heb ik uit laten printen, een dorp verder, 5 kilometer verder en die heb ik nog niet ontvangen, als alles goed gaat heb ik donderdag 1-7-2021 en stuur ik naar de EDR per post op!!!
Ik heb het voorstel dat ik 21-6-2021 dan 100 betaal, al betaald heb, en dan 20-7-2021 dan 200 euro en dan 20-8-2021 164,13 betaal en dan als laatste op 20-9-2021 53,71 euro betaal. Dan heeft de EDR 517,84 in totaal bij elkaar. Dit is de enige mogelijkheid die ik heb!!! En die ik kan!!! En nogmaals ik heb uit mezelf uit angst en frustratie dit voorstel zelf gedaan op 11-5-2021 om 11:11 per mail die onderschept is!!! Hun kunnen blij zijn dat ik het zo doe. Ze krijgen onterecht hun geld. Dit voorstel wordt het en niet anders. IK en mijn zoon hebben recht op een normaal en gelukkig en zorgeloos leven dat we niet meer in angst hoeven te leven, niet meer hoeven te denken en zeggen dat kan ik financieel niet. Geloof me dit is een frustratie die ik niemand gun!! Ik en mijn zoon kunnen echt net eten kopen en ook nog niet eens voor de volle 100 procent fatsoenlijk, zoals fruit. Ik heb heel hard moetwen knokken dat ik mijn rekeningen kan betalen en mijn betalingsregelingen en een dak boven het hoofd heb en dat wil ik graag zo houden!!!! Sterker nog dat wil zo houden dat blijft zo!!!

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar EDR Incasso over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Markoef