Klacht: Brief incasso terwijl product is teruggestuurd

op 19 juli 2016 over Segoria in de categorie Incassobureaus

Was eerst Segoria ( klinkt me bekend in de oren ivm product), incassopartners is het vervolg.
Ten onrecht heb ik maanden geleden een pakketje die ik niet heb besteld ontvangen. Brutaliteit!! Dit betreft detox formule. Ben op het internet gaan controleren wat het product is, ik heb deze terug laten zenden. Dus er zijn al kosten door mij gemaakt om een product terug te laten zenden waar ik in 1e instantie niet om heb gevraagd.
Plots blijf ik acceptgiro’s voorbij komen dat ik het moet betalen?!?!!! Met als eindresultaat dat ik een brief heb ontvangen van Incassopartners of ik even € 90,40 wil betalen anders treffen ze gerechtelijke maatregelen. Wat!!

Ik ben tevreden wanneer de incasso vervalt, want deze is onterecht.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Segoria

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Segoria nog niet in behandeling is genomen.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Segoria in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Segoria een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Segoria

Heeft op 22 juli 2016 om 10:42 geantwoord

Geachte mevrouw Pieters,

Bedankt voor uw bericht.

Naar aanleiding hiervan hebben wij u een e-mail gestuurd met een inhoudelijke reactie.

Voor verdere vragen kunt u altijd reageren op onze e-mail of telefonisch met ons contact opnemen.

Wij zijn telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 08:00 uur en 17:00 uur op 020-8082854.

Segoria

Alle klachten die gemeld zijn door Npieters