Klacht: brandblusser

op 22 februari 2018 over Zayaz Woningcorporatie in de categorie Woningcorporaties

-Ik heb maandag 19-02-2018 gebeld met Zayaz en gezegd dat de brandblusser op onze etage kapot was en lekte. Daarop heeft de klantenservicemedewerker mij verteld dat ze een spoedmelding zou maken omdat zij vond dat mensen in een flatgebouw niet zonder brandblusser mogen zitten.
Op donderdag 22-02-2018 is deze, tot mijn ontsteltenis, helemaal weggehaald.
Daarop heb ik meteen Zayaz gebeld en deze medewerkster vertelde mij doodleuk dat als Zayaz brandblussers weghaalt, deze juridisch gezien, niet meer terug hoeft te hangen?
Dit kan in mijn ogen gewoon echt niet. Moet ik nu zelf een brandblusser aanschaffen? Als er brand uitbreekt, waar moeten de bewoners dan naartoe? Van 5 hoog naar beneden springen misschien. Wij (de niet asocialen, de niet-vandalen) worden gestraft omdat er mensen zijn die er blijkbaar plezier aan beleven een andermans eigendom te slopen. Jullie verschuilen jezelf vervolgens achter het feit dat jullie hier niet verantwoordelijk voor zijn en dat de kosten voor het vervangen voor jullie rekening komen, maar dit flatgebouw is wel jullie eigendom, waarin mensen wonen die dik huur betalen!

als jullie een volle brandblusser terughangen op de 5de etage flat Klokkenlaan, ingang A

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Zayaz Woningcorporatie over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door JacquelineH