Klacht: Braderie FC Oda Weert 24 juni 2012

op 05 juli 2012 over FC Oda in de categorie Sportclub/-school

Stond als standhouder op deze braderie. Standgeld moest volgens de toegestuurde regels vooraf overgemaakt worden.
Er waren handelaren aanwezig welke vooraf geen standgeld hadden betaald. Tijdens deze braderie, welke getroffen werd door zeer slecht weer, kwam de secretaris a.i. namens de organisatie het standgeld kontant bij hen innen. Deze (ervaren) handelaren weigerden op dat moment het gehele bedrag te betalen i.v.m. de zeer slechte weersomstandigheden en daardoor slechte verkoop/bezoek. Deze secretaris* ging accoord met de HELFT van het standgeld wat toen betaald werd aan hem !! De netjes vooraf betaalde standhouders ontvingen deze “korting” niet ! Antwoord toen we hem* hierop aanspraken: moet ik even bespreken, hoort u nog, wellicht vereffening volgend jaar, enz. enz. Wij hebben per telefoon én mail nogmaals deze man hierop aangesproken waarop deze per telefoon én schriftelijk onze mail beantwoorde met: “wij zullen nog deze week ook onze verplichtingen aan de andere standhouders nakomen”. De volgende dag ontvingen wij opnieuw een mail van hem dat wij deze “korting” nu opeens moesten zien als zgn. “reiskostenvergoeding” en wij (en alle andere reeds betaalde standhouders) geen korting/vergoeding zouden ontvangen !!!

Wij hebben voor 2 kramen 70,- overgemaakt en vragen om gelijkwaardige behandeling en dus ook de helft (35,-) retour.
Voor ons waren de slechte weersomstandigheden en verkoop/bezoekersaantal hetzelfde ! Als je sommigen hiervoor \"korting\" geeft behoor je dat voor iedereen te doen (of voor NIEMAND !) Eerlijk is eerlijk !!!!

Alle klachten die gemeld zijn door liebelle