Klacht: Bp hazennest tilburg

op 09 juni 2016 over BP in de categorie Tankstations

Ik laat regelmatig mijn chihuahua hondje uit in het park achter de bp hazennest in tilburg. Vaak haal ik dan meteen sigaretjes bij de bp.
Aan een medewerker vroeg ik als ik me hondje optil of ik dan ff snel sigaretten mag halen en afrekenen. Dit was geen probleem. Zolang ik haar maar vasthoud in mijn armen. Dit is fijn voor mij en heb ik al meerdere keren gedaan zonder problemen. Er hangt ook geen sticker dat ik niet naar binnen mag met n hond.
Nu ging ik er vanmiddag weer sigaretjes halen en werd ik aangesproken dat ik me hond niet mee naar binnen mag nemen. Ik gaf aan dat een collegas alle vorige keren daar geen problemen mee hebben en dat er ook geen sticker hangt dat het niet mag.

Ik houd haar vast en laat haar niet door de winkel op de grond lopen er kan dus niets gebeuren.

Duidelijkheid, de bp ligt op de route van het park en is 1 minuut lopen van het park vandaan. Graag wil ik hier duidelijkheid over. Ik heb dit echt al heel vaak gedaan zonder problemen en vandaag mocht het ineens niet. Er hangt geen sticker dat ze niet binnen mag.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BP

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BP nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Patriciacapelle