Klacht: Bovenlader Bauknecht het bovendeksel roest al in de folder

op 17 augustus 2017 over Bauknecht in de categorie Electronica - Wasmachines

Wij hebben een Bauknecht bovenlader twv 650 Euro met Zen technologie waar na 2,5 jaar oud al 3 cm roest aan de rand zit !
Omdat we de wasmachine bij BCC hadden gekocht daar gemeld, die zijden er niets aan te kunnen doen omdat hij uit de garantie is en hebben ons doorgestuurd naar Bauknecht. Die verteld gewoon dat het apparaat niet goed onderhouden is of omdat het door een beschadiging is ontstaan en dat het bovendeksel vervangen kan worden tegen 110 euro. Dit is allemaal lulkoek want de roest komt gewoon via een rand naar boven en de klacht komt heel vaak voor ook bij anderen

Ik vind het niet normaal dat bij een wasmachine van een Merk als Bauknecht wat in mijn ogen een klasse merk zou moeten zijn , en waar 650 euro voor is betaald, er na 2,5 jaar al enorme roest aan de randen naar boven kruipt, Ik vind dat ze dit voor garantie moeten vervangen en zich niet moeten verschuilen achter smoesjes als krassen of slecht onderhoud, het deksel is gewoon niet goed gespoten !!

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bauknecht

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bauknecht nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door robert60