Klacht: Bouwaansluiting

Bouwaansluiting op 08 december 2021 over BAM in de categorie Bouwbedrijven

Eind juni een bouwvergunning aangevraagd. Duurt normaal 2 maanden. Begin november zouden ze de aansluiting maken voor ons nieuw te bouwen huis. Dat is 4 maanden later. Gebeld met de BAM wanneer ze het water en elektra komen aansluiten. Niet meer voor januari want ze hebben achterstand. Ik vind het niet normaal dat mensen meer dan 6 maanden moeten wachten op een aansluiting. De watermaatschappij en de netbeheerder hebben de werkzaamheden uitbesteed aan de BAM maar die komen hun afspraken niet na ivm drukte en zieken. Dus voor iedereen die een aansluiting wilt houdt hier rekening mee bij je aanvraag. Vraag je aansluiting minimaal 9 maanden van te voren aan anders heb je een probleem.

Op korte termijn een afspraak voor een bouwaansluiting elektra en water zodat mijn aannemer verder kan met het bouwen van ons huis.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BAM

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BAM nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Bouwaansluiting