Klacht: bot in long chicken

op 06 september 2018 over Burger King in de categorie Fastfood ketens

mijn collega had tijdens haar (13uur45) pauze lekker wat gehaald bij de burgerking amsterdam wester corner. ik was blij dat ze voor mij ook wat heeft gehaald. dus ik zit tijdens me werk. ik ben fan van de long chicken met kaas en ja daar had ik er ditmaal ook 2 van. lekker dacht ik dus bij de tweede long chicken voelde ik tijdens het kauwen iets hards maar ik dacht nog oh de kip zal wel krokant zijn. ik klaag niet graag. nu eet ik een paar happen verder en er steekt gewoon een stuk bot uit. ik heb de rest van mijn menu de prullenbak ingegooid aangezien ik het niet meer vertrouwde.

vervolgens ben ik in mijn pauze terug gegaan (16uur30) om het personeel te informeren en het liefst mijn geld terug. het lijkt mij niet de bedoeling dit in het eten te hebben en bij ieder ander restaurantfast-food restaurant zou je een vergoeding krijgen in de form van een bon of je geld terug.

ik ging naar binnen en sprak daar een medewerker aan en nog op afstand van de klanten zodat niet iedereen het hoorde ik heb hem dit ook gezegd.

waarop deze medewerker reageerde met een toon waar je u tegen zegt. hij begreep niet wat ik kwam doen en moest oprotten.

ik vroeg hem de manager erbij te halen.eveneens kreeg ik een zeer grote mond, ik kan hier niet alles herhalen wat ze tegen mij zeiden aangezien ik hier geen scheldwoorden mag gebruiken. ik werd behandeld alsof ik stront ben en ik wens door niemand zo behandeld te worden. ik kom terug om te melden dat er iets niet goed was met mijn eten. als je ervoor betaald vindt ik dat je ook de gelegenheid moet hebben om hier een klacht over in te dienen. door hun gevloek en gescheld moest het gesorek wel hardop gevoerd worden over het botje in mijn eten, waardoor klanten zelfs weg liepen. wat natuurlijk redelijk logisch is.

goed twee van mijn colega’s wilde twister fries en zo’n mix van ijs en twix. dus ik zeg tegen die manager goh ik wilde er nog wat bij bestellen voor mijn collega’s ik heb hier een bonnetje. ze gooit mijn bonnetje op de grond en loopt weg met de woorden ik ga jou niet helpen je gaat maar in de steeds langer wordende rij staan.

waarop haar collega mij ook niet wilde helpen die in eerste instantie mij respectloos behandelde. toen kreeg ik van een andere medewerker zo een nieuwe longchicken toe gegooid. ik pik dit niet en ik vind ook dat ik dit soort gedrag niet hoef te pikken. zeker niet aangezien we in een klant is koning cultuur leven vindt ik at je bij de burger king zeker als een king behandeld moet worden. dit was verre weg van het geval.

mijn eerste reactie zou zijn ik wil niks meer van deze onbeschofte mensen. echter wil ik minimaal een oprecht excuus horen en verwacht ik een gepaste compensatie voor al het gedoe en kleinerende, onbeschofte, intimiderende gedrag van ze.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Burger King

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Burger King nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door stanny020