Klacht: Bosch ruitenwisser actie

op 23 juni 2016 over Carglass in de categorie Garagebedrijven

Werd er geen beperkende voorwaarde in de reklame “gemummeld”. Zo van: dit aanbod is niet voor alle automerken geldig of mits voorradig.vorig jaar op mijn Nissan qasqhai + 2 nieuw ruit ingezet zou bosche ruitenwissers voor mij auto krijgen( actie Carglass ) na drie maanden ruitenwissers kapot.
Na veel contact van mijn kan ( geen antwoor van garglass ) geen nieuwe ruitenwissers.
Vandaag met auto van mijn vrouw voor nieuw voorruit naar garglass gegaan, afspraak was dat ik in plaats van nieuwe ruitenwissers voor de auto van mijn vrouw ( auto is 4 maanden oud) zou ik ruitenwissers krijgen voor mijn Nissan
Kreeg net het antwoord dat ze die niet hebben, zit niet in het assortiment.
Vorige keer heb ik een ander merk dan Bosch gekregen ( er lag wel een Bosch doos op mijn stoel met de oude ruitenwissers)
Ik ben dus eigenlijk opgelicht door Carglass

Als ik de ruitenwissers zou krijgen die mij bij mijn vorige reparatie al beloofd waren
Nissan Nissan qasqhai + 2

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Carglass over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Carglass in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Carglass een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Carglass

Heeft op 04 juli 2016 om 10:41 geantwoord

Heeft op 04 juli 2016 om 11:33 geantwoord

Want de beloofde oplossing bij het maken van de afspraak is men niet nagekomen
En toen mijn ruit vervangen werd hebben ze mij in de waan gelaten dat ik Bosch ruitenwissers had gekregen
Voel me om het plat te zeggen bedonderd!!!
Je gaat naar Carglass voor de actie dan verwacht je te krijgen wat er beloofd wordt
Er wordt nl nergens gesproken over het feit dat er voor verschillende auto merken geen Bosch ruitenwisser in hun assortiment zitten

Alle klachten die gemeld zijn door Peter van de Bunt