Klacht: Borg: van kastje naar de muur

op 05 juli 2016 over Nederwoon in de categorie Woningcorporaties

Na in 2015 een jaar een appartement onder leegstandswet te hebben gehuurd in Apeldoorn zijn wij naar een andere woning gegaan. Na meerdere rondes met bezichtigingen te hebben gefaciliteerd, een oplevering gedaan: niets aan de hand. Aldus Nederwoon. Nu komt de eigenaar met schoonmaakkosten die hij van de borg wil aftrekken, omdat het niet goed was opgeleverd. Nederwoon heeft het afgetekend, dus hoe kan dit?! Het gaat om ongeveer de helft van de borg, en wanneer je het inspectierapport opvraagt wordt je door de vestiging Apeldoorn en het hoofdkantoor (die nota bene in hetzelfde gebouw zitten) heen en weer gestuurd. Het is wel duidelijk dat men hier hun eigen belang de hoogste prioriteit geeft…

Wanneer een helder inspectierapport wordt overlegd en dat de verhuurder onze borg terugstort.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Nederwoon

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Nederwoon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door BorgTerug