Klacht: Borg nog niet retour na 3+ maanden & 10x bellen

op 24 juli 2017 over Oostappen Vakantiepark in de categorie Vakantieparken

In April dit jaar hebben vrienden en ik een weekend doorgebracht op de de camping blauwe meer. Wij hadden 2 huisjes gehuurd en 2x €50 borg betaald. Nu heb ik na een aantal maanden nog steeds niet mijn borg terug.. Ik heb ondertussen ook al 10X gebeld met de klantenservice. Naast dat het +-20minuten per keer duurt voordat ik een medewerker van de klantenservice word ik ook niet verder geholpen. Iedere keer dien ik het verhaal opnieuw te vertellen en er word mij dan keer op keer verteld dat ik terug gebeld word, tot nu toe ben ik 2x terug gebeld met de mededeling dat ik de volgende dag terug gebeld zal worden omdat het uitzoeken wat langer duurt. Ik ben nog geen 1X terug gebeld daarna.

Ondertussen zijn ze er achter dat het geld naar een verkeerd rekening nummer is gestort, en dat ik wederom de volgende dag terug gebeld zal worden. Nu 4 werkdagen later heb ik nog steeds geen medewerker gesproken.

Zojuist maar weer gebeld, en ze kunnen niks in het systeem van deze klacht terug vinden. Hierdoor zijn we weer terug bij af en heb ik het complete verhaal opnieuw uitgelegd, wederom gaan ze het uitzoeken en zal ik vandaag terug gebeld worden.

Wanneer mijn €100 borg terug gestort word om het juiste rekening nummer.

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Oostappen Vakantiepark

Reactie van de melder van de klacht ikwilmijn100euroborgterug

3 weken geleden - Tja... weer een aantal dagen later en ga zelf maar weer bellen aangezien ik niet teruggebeld ben... Hmm... Verbazingwekkend!

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Oostappen Vakantiepark nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ikwilmijn100euroborgterug