Klacht: Boos!

op 08 oktober 2017 over BP in de categorie Tankstations

Vandaag 8 oktober 2017 gooide ik in Ede bij de BP, om16.30 uur mijn tank vol, mijn dochter die bij mij is liep mee naar binnen om af te rekenen, ik laat haar nooit onbeheerd in de auto zitten. Binnen wil ik de benzine betalen en vraag ik om een pakje sigaretten, vraagt de jongen om mijn dochters id. Ik zeg nou nee, ik koop hier de sigaretten, je mag mijn id zien..u bent geen ambtenaar dus mag ook niet zo maar om mijn dochters id vragen, tenslotte ben ìk de koper! Nee mocht allemaal niet, ik kreeg geen sigaretten mee. Prima zeg ik, dan wacht mijn dochter even in de auto….”nee mag nog steeds niet zegt de jongeman want dan moet de hele groep achter u zich legitimeren” ..Wàt???????? Er stonden vier totaal vreemde cliënten achter mij, wat basel je nu??? Oké dus u veprplicht mij, een vrouw van 50, om kind thuis te laten als ik sigaretten ga kopen??? Ja, daar kwam het wel op neer. Ik ben zonder sigaretten weggegaan. Ik tank twee maal in de week, ook als mijn kind er bij is mag ik overal tanken en mijn sigaretten kopen. Er is een (ongeschreven) regel, samen kopen, samen legitimeren maar kom op zeg, een benzine pomp? Alle mensen achter ons vonden het té gek voor woorden, de jongen bleef weigeren mij sigaretten te verkopen, ook niet als ik de auto wegzette en mijn dochter er in zou blijven zitten. Helaas had ik al getankt, en ook zeker weten voor de laatste keer bij de BP, Ik werd neergezet als een halve crimineel.
Een dorp verder (ja ik moest gewoon naar een andere winkel!!!) ben ik bij de Shell gaan vragen hoe het zit, daar werd ook gezegd dat het onzin is, alleen in geval van groepen wordt daar om gevraagd, en aan kinderen zelf die willen kopen…ja dat vind ik helemaal terrecht! Dit was de laatste keer dat ik heb getankt bij de BP, vond het echt niet kunnen om door zo’n jong iemand zo neergezet te worden als volwassene!

Denk niet dat dit nog gebeuren gaat!

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BP

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BP nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door irene kersten