Klacht: Bonusfolder

op 30 juni 2019 over Axender in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik krijg de folder pas op woensdag inplaats van zaferdag en dat is niet de eerste keer

Gewenste Oplossing:

Ikben tevrede als de folder gewoon op zaterdag komt

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Axender over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Axender in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Axender een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Axender

Heeft op 01 juli 2019 om 14:59 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer of mevrouw Van Vaneveld,

Wat vervelend dat u de afgelopen weken onze folders te laat heeft ontvangen.
Wij zullen dit onder de aandacht brengen bij onze afdeling kwaliteit.
Zij gaan op hun beurt dit oppakken om te zorgen dat u zo snel mogelijk de folders weer tijdig gaat ontvangen, zoals u van ons gewend bent.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Axender BV

Alle klachten die gemeld zijn door Coby van Vaneveld