Klacht: Bonus omgezet in echt geld niet ontvangen

op 22 augustus 2016 over POLDERCASINO in de categorie Internet casino

Bonus van 100 free spins ontvangen, heb deze bonus omgezet in 280 echt geld.

Dit geld terug gestort, ( uitbetaald) en het geld niet ontvangen. Omdat ik ergens volgens hun aan een regel niet voldeed. Dit terwijl ik eerlijk de bonus in echt geld heb omgezet. Daarnaast heeft een service desk ook verteld dat ik het goed deed!

Ik las later dat 100 euro maximum is.
Nu heb ik niks gekregen, dus als ik 100 euro zou krijgen zou ik al tevreden zijn!

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over POLDERCASINO

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door POLDERCASINO in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat POLDERCASINO een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

POLDERCASINO

Heeft op 22 augustus 2016 om 18:40 geantwoord

Beste Dennis,

Dank voor uw klacht.

Bij PolderCasino ontvangen alle Nederlandse spelers 100 gratis spins met een gemiddelde waarde van 10 euro. De uitkomst van uw gratis spins is bonusgeld en aan bonussen (oftewel gratis geld) zijn voorwaarden verbonden.

De voorwaarden staan duidelijk uitgelegd op de bonus pagina op onze website.

Onder de voorwaarden staat een regel waarin wordt aangegeven dat op het moment u met bonusgeld speelt u niet meer mag inzetten dan 5 euro per spin / draai / inzet.

Nadat u een bonus van 9.12 euro heeft ontvangen heeft het 38 spins geduurd voordat u deze regel heeft overtreden. Vervolgens laat uw speelpatroon vele overtredingen van deze specifieke regel zien.

De gratis bonus bij PolderCasino wordt u aangeboden zodat u de website, de spellen die we aanbieden en de dienstverlening kunt ontdekken en ervaren. En heeft derhalve een recreatieve insteek.

Als u vervolgens met een balans van 21 euro een inzet plaats van 11 euro dan beschouwen wij dit niet als \"recreatief\". Als u vervolgens doorspeelt met inzetten waarmee u continue onze bonusvoorwaarden overtreed.

We zijn redelijk coulant en kunnen veel door de spreekwoordelijke beugel zien, maar uw spel patroon kwam niet over als recreatief en was continue in overtreding met de betreffende voorwaarden rondom bonussen.

Desalniettemin, had u zelf 10 euro gestort en hetzelfde resultaat bereikt dan was uw resultaat definitief van u geweest. De nuance zit hem in dit geval in het gratis geld wat u krijgt om ons casino te proberen.

Ik vertrouw op uw begrip en nodig u van harte uit om het behaalde resultaat nog vele malen te herhalen. Ik adviseer u in dat geval om te controleren of u met bonusgeld speelt en dus verbonden bent aan voorwaarden.

Jan

Alle klachten die gemeld zijn door Dennisdun@live.nl