Klacht: Bomen

op 19 mei 2020 over Rochdale in de categorie Woningcorporaties

Amsterdam, 19 mei 2020

Betreft: niet serieus nemen van klacht over de plek van 3 bomen die op 30 maart jl zijn aangeplant.

Ik diende een klacht in bij Rochdale over jongstleden aangeplante bomen die pontificaal voor mijn balkon zijn geplant. Hierover ben ik heden zojuist telefonisch meegedeeld, dat deze bomen in opdracht vd Gemeente zijn gepland. Verder was de heer Voets, wijkbeheerder, absoluut niet bereid in te gaan op de plek waar deze bomen geplant zijn, nl: pontificaal voor mijn neus voor mijn balkon. De heer Voets walst over me heen, luistert niet naar mijn verzoek noch argumenten. Maar blijft steeds hetzelfde riedeltje herhalen. Namelijk: de Gemeente heeft ze geplant.
Maar de oude bomen stonden dus niet op deze plek. Ik stel voor dat de 3 nieuwe bomen worden geplant op de plek waar de oude bomen stonden: niet pontificaal voor mij balkon.
Mijn verzoek is dan ook om deze 3 nieuwe bomen weg te halen van de plek waar ze nu staan. Immers, deze bomen zullen me binnen de kortste keren alle licht weer ontnemen, terwijl ik al zo’n donker, koud en slecht geïsoleerd huis heb. Het beetje zonlicht dat ik nu heb gekregen om het huis een beetje op te warmen, word me op zo’n manier totaal ontnomen. Ik ben ook nog een zwaar COPD patient en heb baat bij een warmere omgeving, iov dit vochtig appartement.
Overigens meende de heer Voets dat de bomen over 20 jaar pas heel hoog zouden worden. Terwijl de hoveniers mij ervan hebben verzekerd dat deze bomen binnen de korts mogelijke tijd zo hoog worden dat ik terecht een klacht bij u zou moeten indienen.
Samenvattend:
ik ben van mening dat er iemand (en niet fe heer Voets) serieus naar dit probleem komt kijken.
over 20 jaar woon ik ook nog hier in dit huis, in tegenstelling tot wat de heer Voets beweert (de bomen zoyden volgens hem pas over 20 jaar zo hoog worden).

Bijlage:

Ik zal tevreden zijn:
wanneer mijn klacht serieus word genomen
wanneer Rochdale ervoor zorgt dat deze bomen mij niet mijn zonlicht (zullen) ontnemen, hoe dan ook

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Rochdale

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Rochdale nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mevr. Denz