Klacht: Boetes terwijl betaling uitgevoerd is

op 10 augustus 2017 over Intrum Justitia in de categorie Incassobureaus

Ik ontving 2 rekeningen waarvan beide betaald betaald waren

1.van 50,01 euro
2.van 150 euro

(Beiden via vakantie veilingen ontvangen.)

Beide waren tijdig betaald en alsook de betalingsbewijzen had ik doorgestuurd, nu ontving ik een boete van de 2e rekening die dus wel degelijk betaald was.

Dus nu zou ik 40 euro extra terug moeten betalen als een boete.

HIERONDER DE ONTVANGEN MAIL

Geachte,

Wij stellen vast dat wij 2 dossiers hebben bekomen van onze klant Emesa Vakantieveilingen op naam van LAURA JANE:

· In dossiernummer 20780051 met een openstaand saldo van 50,01€ mochten wij volgende betalingen ontvangen:

o 150,00€ op 11/07/2017 (wij vermoeden dat dit het betaalbewijs in de bijlage betreft)
o 50,01€ op 24/07/2017

Derhalve is dit dossier afgesloten wegens volledige betaling en werden volgende terugstortingen uitgevoerd door onze boekhouding:

o 99,99€ op 11/07/2017
o 50,01€ op 24/07/2017

· In dossiernummer 20829149 bedraagt het openstaande saldo 183,12€ en werd nog geen betaling bekomen.

Kan U dit nakijken en de betaling voor dossiernummer 20829149 uitvoeren op ons rekeningnummer BE68 0014 7853 5634, gebruikmakend van volgende betaalmededeling: +++302/0829/14953+++.

Indien U hieromtrent nog verdere vragen heeft, aarzel dan niet om ons te contacteren.

Met vriendelijke groeten,

C. Troch
International Coordinator

Wanneer ze dit zelf rechtzetten!
Hun excuses aanbieden en de boete laten vallen

6 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Intrum Justitia over deze klacht.

5 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Intrum Justitia in behandeling genomen

5 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Intrum Justitia een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Intrum Justitia

Heeft op 11 augustus 2017 om 16:50 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door laurajanedekesel