Klacht: bodem lek

op 22 juli 2012 over Difrax in de categorie Kinderen

Bericht van

5 jaren geleden - Beste Lieke, Vervelend dat je fles lekt, dat is niet de bedoeling! Af en toe horen wij wel over ongelukjes die kunnen ontstaan bij het steriliseren/uitkoken, door gebruik van te weinig water, te heet of te lang steriliseren. Ook contact met de wand van de magnetron-sterilisator zou een kleine vervorming teweeg kunnen brengen, met lekkage als gevolg. Het zit met de S-fles zo: - enige lekkage via de bodem is soms mogelijk, doch alleen bij het langer laten staan van de fles. (als alle flesjes voor een dag b.v. tegelijk worden klaargemaakt, of als ze meegaan in een tas). Er zit nl. een gaatje in het ventiel dat in sommige gevallen spontaan wat druppels doorlaat. Dit is niet te voorkomen maar het plezier dat het gebruik van de flessen geeft, vergoedt dit probleem in hoge mate. Uiteraard hoort een Difrax fles niet te lekken en wij willen daarom graag tot een oplossing van dit probleem komen. Mogen wij van je horen: - als je de bodem van een goedwerkende fles op deze onwillige fles zet, gaat het dan wel goed? In dat geval zou ik je n.l. eenvoudig kunnen helpen met toezending van een nieuwe bodem. We ontvangen graag zowel een foto van je fles(sen) als je klacht en adresgegevens; deze kun je sturen naar klantenservice@difrax.com Wij vertrouwen erop dat hiermee de vraag beantwoord is. Met vriendelijke groeten, Difrax Klantenservice

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Difrax in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Difrax een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Difrax

Heeft op 25 juli 2012 om 11:49 geantwoord

Er kan een mail met een foto, de klacht en de adresgegevens gestuurd worden naar klantenservice@difrax.com
De klacht wordt dan in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door quinty81