Klacht: Blue-Ray box besteld, niets geleverd

op 14 januari 2014 over Free Record Shop in de categorie CD- en DVD winkels

Op 29 december heb ik de Blue-Ray box van Die Hard besteld. Ik ben geabonneerd op de nieuwsbrief en die week was de box in de aanbieding. Leverdatum was 2-1-2014. Betaalt met iDEAL en alle bevestigingsmails ontvangen. Vlak na nieuwjaar werd bekend dat FRS surseance van betaling had aangevraagd. Ik heb de box tot op heden nooit ontvangen. Ook heb ik nog geen geld terug gekregen.
Vreemd dat met een surséance in het vooruitzicht, klanten worden verleid tot het kopen van producten die vervolgens niet worden geleverd. Ik ben altijd zeer tevreden geweest met FRS maar dit lijkt op geldklopperij. Ik vraag me af wat de je recht als consument is in deze situatie. Communicatie vanuit FRS is er geheel niet. Niet via de website en niet persoonlijk via de email.

Leveren van de bestelde Blue-Ray box of geld terug.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Free Record Shop

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Free Record Shop nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Bix

3 jaren geleden - Bedrag is deze week door FRS teruggestort op mijn rekening. Toch heel netjes gezien de situatie waarin dit bedrijf verkeert. Mijn klacht is tot tevredenheid opgelost. Dank!

Alle klachten die gemeld zijn door Bix