Klacht: Blouse via internet betaald maar niet ontvangen

op 20 mei 2021 over Vivalie Online in de categorie Internetshops - Schoenen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb via de website van bovengenoemd bedrijf een blouse besteld á €44,95 op 19 april jl.
Heb een bevestiging gekregen en een ordernr. Mijn Ordernr is :16048
Op de site stond dat het bestelde max 18 dagen onderweg zou zijn.
Nadien heb ik op 14 en 17 mei jl een mail gestuurd met de vraag waar mijn bestelling blijft en in de tweede mail heb ik daaraan toegevoegd dat ik mijn vertrouwen verlies en graag mijn geld terug wil.
Op beide mails géen antwoord gekregen.
Op internet gezocht naar dit bedrijf en ik kwam er al snel achter dat ik niet de enige ben met dit probleem….

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als ik mijn geld terugkrijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vivalie Online

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vivalie Online nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Baukje34