Klacht: Blond me strawberry Bush niet uitspoelbaar.

op 17 september 2018 over Schwarzkopf in de categorie Verzorgingsprodukten

Geachte schwarzkopf,

Begin juli heb ik en een kapsalon een paar plukjes laten plaatsen met het merk schwarzkopf
Blond me strawberry blush. De kapster heeft tegen mij gezegd dat deze plukjes uitwasbaar waren en verdwenen na een paar keer. Na een aantal weken waren deze plukjes nog niet verdwenen. De kapster heeft zelf met jullie contact gezocht en jullie gaven het antwoordt dat jullie het niet konden verklaren. Nu in september zijn ze bijna verdwenen maar nog wel zichtbaar. Hoe Kan het zijn dat deze kleur toch zolang in mijn haren blijft zitten? In het begin was dit namelijk nog best een opvallende rozerode kleur.
Van deze lijn heb ik namelijk ook de andere kleuren geprobeerd maar hier had ik verder geen last van. Hoe kan het zijn dat de strawberry zo lang bleef zitten.

Robin

Dat ik weet hoe het komt dat deze kleur zo lang in mijn haren blijft zitten. En er iets voor terug kan krijgen omdat we veel hebben geprobeerd om het eruit te halen wat niet werkt.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Schwarzkopf over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Schwarzkopf in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Schwarzkopf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Schwarzkopf

Heeft op 17 september 2018 om 12:27 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Robinfranken