Klacht: bloempotten die niet tegen water kunnen

op 22 mei 2016 over Action in de categorie Huishoudelijke winkels

2 weken vvor moederdag heb ik 7 bloempotten gekocht bij Action Scharnerweg Maastricht..ik heb die zware bloempotten naar huis gedragen daar ik geen auto heb…thuis gekomen heb ik er bloemenaarde en zaadjes in gedaan…en water gegeven de volgende dag begon de eerste pot al te scheuren en zo iedere dag scheurde er een andere pot..het dragen en planten van de potten was veel werk en ze waren ook echt niet goedkoop maar ik wilde mijn 81 jarige moeder verrassen met iets moois voor moederdag en haar balkon mooi op vrolijken….ik voel me diep teleurgesteld na deze rare situatie..Bloempotten die geen water kunnen verdragen en het komt echt niet door de buiten temperatuur want het heeft echt niet gevroren of zo…helaas heb ik geen betaal bewijs meer en heb ik contant betaald..ik heb wel foto,s naar de klantenservice gestuurd maar die zeggen dat ik geen enkele rechten heb zonder betaal bewijs…maaarrrrrrrrrrrrr zoiets verwacht je toch niet..

En al het werk wat ik eraan heb besteed kunnen we niets veranderen maar om op zijn minst die bloempotten te vergoeden is toch een minimale oplossing

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Action

Bericht van Action

1 jaar geleden - Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden. Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: https://www.action.nl/over-action/klanten-service/. Met vriendelijke groet, Team Webcare Action

Reactie van de melder van de klacht carinawhateveryouwant

1 jaar geleden - dit is dus weer zo,n bekend verhaaltje als altijd in mijn verhaal schrijf ik dus dat ik al foto,s naar de klantenservice van Action heb gestuurd met mijn verhaal erbij en het antwoord staat er dus ook bij dus het wordt weer een verhaal zonder einde....ik heb helaas de kassabon niet bewaard omdat ik de bloempotten mooi vond en ze zeer zeker niet wilde ruilen...MAAR IK KON NATUURLIJK NIET WETEN DAT DE POTTEN NIET TEGEN WATER KUNNEN.......belachelijk gewoon ...wie houd daar nou rekening mee...dus om de klantenservice te benaderen en weer hetzelfde antwoord te krijgen is dus geen oplossing...

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Action nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door carinawhateveryouwant