Klacht: blikjes zijn niet te openen

op 14 juli 2012 over EmTe in de categorie Supermarkten

ik heb blikjes markant leverpate mee naar zwitserland genomen , heb voor blikjes gekozen die met de hand zonder opener te openen zijn, helaas waren alle 3 de blikjes niet te openen omdat de clip afbreekt (ik heb altijd deze blikjes en dit probleem eerder niet gehad) heb een blikopener gekocht om toch de leverpate te kunnen eten in zwitserland. code blikje 3×56 gram 8710458002564tht juli 2014 L1334 JUL14 12 17

een excuus, en hoe eea voorkomen gaat worden zodat blikjes de volgende keer wel open gaan anders kies ik een ander merk bij een andere winkel

Bericht van EmTe

5 jaren geleden - We hebben de klant verzocht om contact op te nemen met onze klantenservice via www.emte.nl. Met vriendelijke groet, EMTÉ Klantenservice

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door EmTe in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat EmTe een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

EmTe

Heeft op 16 juli 2012 om 12:58 geantwoord

EMTÉ Klantenservice

Reactie van de melder van de klacht marialamers

5 jaren geleden - jammer dat emte niet via deze melding op lost moet ik nu opnieuw melden? dat is zwak

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van EmTe beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door marialamers