Klacht: blikje

op 28 juni 2017 over Bavaria in de categorie Bier

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bavaria over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bavaria in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bavaria een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bavaria

Heeft op 28 juni 2017 om 18:21 geantwoord

Geboden Oplossing:

Op 28 juni vanuit de consumentenservice telefonisch contact op genomen. Uit dit contact is gebleken dat er nog een blikje beschikbaar is voor onderzoek. We hebben met de consument afgesproken dat we dit blikje op komen halen en voor verder onderzoek doorsturen naar onze kwaliteitsdienst. Eventuele verdere terugkoppeling zal na het onderzoek plaats vinden direct aan de consument.

Alle klachten die gemeld zijn door margrietsmit@hotmail.nl