Klacht: Blijven magazines sturen met incasso rekeningen

op 28 december 2016 over Abonnementenland in de categorie Tijdschriften

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Cadeau abonnement op Tableau genomen voor 1 jaar (6 nrs) wat automatisch zou aflopen volgens de bon en ook volgens de hoofdredacteur van Tableau waar ik contact mee heb opgenomen. Abonnementenland laat het abonnement echter 3 maanden doorlopen en stuurt ongevraagd 3 extra nummers met rekeningen. Nu hebben ze zelfs een incassobureau ingehuurd.

Gewenste Oplossing:

Alle openstaande kosten worden ingetrokken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Abonnementenland

Bericht van

7 maanden geleden - Geachte mevrouw Verboom, Wij hebben uw klacht ontvangen. U heeft het abonnement via de website van Tableau aangevraagd. Om uw aanmelding door te kunnen sturen moest u akkoord gaan met de algemene voorwaarden. Hieronder vindt u een voorbeeld van het laatste scherm voordat u de aanvraag heeft voltooid. Tableau Fine Arts Magazine Abonnementsgegevens Controleer uw gegevens en klik op verzenden om uw abonnement in te laten gaan Abonnement 6x Tableau voor maar € 37,50. Profiteer nu van 40% korting! Naam T.E.S.T. Test Bezorgadres Postbus 21 1910AA UITGEEST E-mail adres onbekend@bondis.nl Telefoon Betaalwijze Ik betaal per acceptgiro en ga akkoord met het totaalbedrag van € 37,50 Het eerstvolgende nummer wordt omstreeks vrijdag 17 februari 2017 bezorgd. Ja, ik wil de nieuwsbrief van Tableau Fine Arts Magazine ontvangen Ja, ik wil e-mails van zorgvuldig geselecteerde partners ontvangen Ik ga akkoord met de Algemene Voorwaarden Met vriendelijke groet, Abonnementenland

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Abonnementenland nog niet in behandeling is genomen.

Heeft op 26 april 2017 om 09:58 geantwoord

Ik zie nergens een oplossing. Ik hoor ook nooit meer iets van Abonnementenland dus ik neem aan dat zij verder van zogenaamd achterstallige betalingen mijnerzijds afzien.
Verder heb ik nooit vinkjes geplaatst bij ontvangen e-mails van zorgvuldig geselecteerde partners of nieuwsbrieven. Dat verzint Abonnementenland te plekke.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Abonnementenland in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Abonnementenland een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Abonnementenland

Heeft op 26 april 2017 om 16:22 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte,

Deze klacht is reeds behandeld.

Met vriendelijke groet,

Abonnementenland

Alle klachten die gemeld zijn door VerboS