Klacht: Blijven aanhouden terwijl het niet klopt

op 27 juli 2017 over EDR Incasso in de categorie Incassobureaus

Edr is zijn een maand bezig met brieven sturen ondanks mijn bezwaar. Ze hebben het over een bedrag van 2000 euro van volgens hun periode 2004 en vaag over 2011. Ik heb hun aangegeven dat ik met mijn gezin ergens anders was verzekerd. Aan gezin dit bedrag alleen naar mij gericht was. Ze dreigen met binnen zoveel dagen betalen. Ik heb wel iedere keer met bezwaar aangetekend dat wij 6 jaar in het buitenland zijn geweest en dat ik na vijf jaar alles netjes vernietigd heb. Ga geen documenten meer dan vijf jaar bewaren. Nu blijven ze steeds aan de gang en dreigen. Ik heb hun om gerechtelijke papieren gevraagd, die kunnen ze niet tonen.

Als ze ophouden of de gerechtelijke documenten tonen zodat ik stappen kan ondernemen.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar EDR Incasso over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door EDR Incasso in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Stopmetlastigvallen

2 maanden geleden - BKR stond niks wat ik ook al wist. Oplichters zijn jullie of gewoon verkeerde gegevens opgekocht. Lastigvallen kunnen jullie wel, van mij krijgen jullie niks. Want het klopt niet zoals ik al aan jullie heb aangegeven.

Alle klachten die gemeld zijn door Stopmetlastigvallen