Klacht: blijf maar brieven en rekeningen ontvangen

op 03 mei 2016 over voordelengids in de categorie Internetshops - Algemeen

Er zou een soort van abonnement zijn afgesloten? mij geheel onbekend trouwens….ook de naam is incorrect geschreven. Een mail verzonden naar de voordelengids en hierop een antwoord ontvangen:”Wij hebbeb uw rekeningnummer uit ons bestand gehaald… Nu vervolgens een brief ontvangen van Credifixx met een ingebrekenstelling??? en hierin de dreiging dat als er betaald wordt geen verderen incassomaatregelen zullen volgen….het is niet te geloven, het stopt maar niet

Het hele bedrijf "voordelengids" zou opgeheven moeten worden maar ben tevreden als mijn (foutieve) naam voorgoed uit hun bestand zal worden verwijderd, en verder dat het "incassoburau" op zijn plaats zou worden gezet, iedereen kan maar een incassobureau starten...

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over voordelengids

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over voordelengids nog niet in behandeling is genomen.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door voordelengids in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat voordelengids een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

voordelengids

Heeft op 15 juli 2016 om 14:42 geantwoord

Beste mevrouw,

U was een aantal jaar lid al van de Voordelenpas.
De annulering in mei 2016 was op tijd voor de volgende verlenging en is verwerkt en het abonnement is stop gezet.
Hier is de bevestiging ook van verzonden op 27 mei 2016.

Mocht u nog vragen hebben dan horen wij dat graag.

Team Voordelengids

Alle klachten die gemeld zijn door Maro2425