Klacht: blijf maar brieven en rekeningen ontvangen

op 03 mei 2016 over voordelengids in de categorie Internetshops - Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Er zou een soort van abonnement zijn afgesloten? mij geheel onbekend trouwens….ook de naam is incorrect geschreven. Een mail verzonden naar de voordelengids en hierop een antwoord ontvangen:”Wij hebbeb uw rekeningnummer uit ons bestand gehaald… Nu vervolgens een brief ontvangen van Credifixx met een ingebrekenstelling??? en hierin de dreiging dat als er betaald wordt geen verderen incassomaatregelen zullen volgen….het is niet te geloven, het stopt maar niet

Gewenste Oplossing:

Het hele bedrijf "voordelengids" zou opgeheven moeten worden maar ben tevreden als mijn (foutieve) naam voorgoed uit hun bestand zal worden verwijderd, en verder dat het "incassoburau" op zijn plaats zou worden gezet, iedereen kan maar een incassobureau starten...

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over voordelengids

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over voordelengids nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door voordelengids in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat voordelengids een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

voordelengids

Heeft op 15 juli 2016 om 14:42 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw,

U was een aantal jaar lid al van de Voordelenpas.
De annulering in mei 2016 was op tijd voor de volgende verlenging en is verwerkt en het abonnement is stop gezet.
Hier is de bevestiging ook van verzonden op 27 mei 2016.

Mocht u nog vragen hebben dan horen wij dat graag.

Met vriendelijke groet,

Team Voordelengids

Alle klachten die gemeld zijn door Maro2425